»Če želimo alkohol spraviti s cest, pa je naša naloga, da ustvarimo blagovno znamko, ki bo še močnejša, ki bo bolj kul in bo imela jasno sporočilo, da alkohol in vožnja ne gresta skupaj.«
»Gorenjka in Šumi sta močni slovenski blagovni znamki, s katerima so povezane generacije slovenskih, pa tudi potrošnikov v regiji. Zadovoljni smo, da smo našli partnerja, ki bo nadaljeval vlaganja in razvoj blagovnih znamk Šumi in Gorenjka ter tako ohranil njuno vrednost.«
»Gorenjka in Šumi sta močni slovenski blagovni znamki, s katerima so povezane generacije slovenskih, pa tudi potrošnikov v regiji. Zadovoljni smo, da smo našli partnerja, ki bo nadaljeval vlaganja in razvoj blagovnih znamk Šumi in Gorenjka ter tako ohranil njuno vrednost.«
»Ta blagovna znamka je navzoča v naši zavesti oz. Asociacije, povezane s to blagovno znamko, vseskozi lebdijo nekje z nami. Tukaj je zvok izjemno pomemben, dokazano je, da imajo najmočnejši vpliv na našo zavest avdio-vizualna sporočila. Zvočna razlikovalnost je eden izmed členov te mentalne razpoložljivosti znamke, ki jo imamo ljudje.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju